5 TIPP VÁLLALKOZÓKNAK

Néhány egyszerű módszer elsajátításával sokkal produktívabbá varázsolhatjuk napjainkat

KÉSZÍTSÜNK BEOSZTÁST!

Minden munkanapunkat a következő nap időbeosztásával zárjuk. Tervezzük meg, hogy másnap mit szeretnénk elvégezni, kivel kell tárgyalnunk, hova kell mennünk és számoljuk ki, mindez hogyan fér bele a munkaidőnkbe. Egy ilyen beosztás készítése rendszerezetté teszi a napunkat, ennek köszönhetően hatékonyabban tudunk dolgozni.

KONCENTRÁCIÓ

Sokaknál a koncentráción bukik el a hatékony munkavégzés. A koncentrációt gyakorolhatjuk és fejleszthetjük is, de a legegyszerűbb megoldás, ha a munkavégzésünk helyén olyan környezetet teremtünk magunknak, mely a legkevésbé vonja el a figyelmünket. Míg dolgozunk kapcsoljuk ki a privát értesítéseket telefonunkon.

A FELADATOK POZÍCIONÁLÁSA

Mikor új feladatok érkeznek rangsoroljuk őket, melyek fontosak és melyek kevésbé. Vegyük figyelembe a tevékenység elvégzéséhez szükséges időt is, és e két fontos tényező alapján pozícionáljuk.

NE FÉLJÜNK A KISZERVEZÉSTŐL!

Vannak olyan munkafolyamatok, melyeket kis túlzással bárkivel eltudnánk végeztetni? Adjuk át ezeket a munkákat munkatársaknak vagy akár külsős cégnek. Így rengeteg időt tudunk megtakarítani és hatékonyabban dolgozhatunk vállalkozásunk fejlesztésén.

KINCSÜNK AZ EGÉSZSÉGÜNK

A sok figyelmet igénylő munkát végzőknek naponta legalább 30 percet kell testedzéssel tölteniük egészségük megőrzése érdekében. Ha nem is megyünk el minden nap kocogni, de napközben tartsunk szünetet, sétáljunk vagy nyújtózkodjunk egyet munkánk közben, így feltöltődünk, javul a munkakedvünk és hatékonyabban tudunk dolgozni.